Administratör till Swedbank OTF

Administratör till Swedbank OTF

Arbetsbeskrivning

För dig som vill utvecklas inom banken!
Vill du ha ett meriterande arbete på en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, bekväma arbetstider och stora möjligheter till personlig utveckling? 

Då är detta rollen för dig! Swedbank söker nu fler administratörer till sin avdelning Operation Task Force (OTF) i Piteå. Rollen är placerad i deras nyrenoverade lokaler på Furnunäset med närhet till restauranger & gym. 

Här får du chansen att bli en del av en viktig samhällsfunktion där du bland annat hjälper till att motverka penningtvätt och hantera administrativa uppdrag. Tidigare erfarenhet är inget krav – vi letar efter dig med rätt inställning och vilja att lära!
Om rollen
Som administratör på Swedbanks OTF-avdelning får du:

• Arbeta med varierande administrativa uppgifter.
• Hjälpa banken att motverka penningtvätt genom att samla in och granska information om bankens kunder.
• Arbeta uppdragsbaserat, vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera och ibland inkludera kundkontakt via telefon eller mejl.

Arbetsplatsen präglas av öppenhet, enkelhet och omtanke, med fokus på teamwork och personlig utveckling. 

Du kommer att påbörja din anställning senast den 7 januari 2025 och inleda med en gedigen introduktionsutbildning, där du får stöd från erfarna kollegor och handledare inom banken. Dessutom kommer du att ha en konsultchef från Adecco baserad i Piteå. Konsultchefen kommer regelbundet att besöka dig på arbetsplatsen, följa upp dina frågor och erbjuda löpande stöd för att du ska lyckas i din roll.
Vi söker dig som
• Är självgående, noggrann och flexibel.
• Gillar att arbeta i team men också tar ansvar för egna uppgifter.
• Är nyfiken och ser nya uppgifter som spännande utmaningar.
• Har god datorvana och är snabb på att sätta dig in i nya system.

Tidigare erfarenhet inom administration eller service är meriterande, men det viktigaste är din personliga lämplighet och vilja att utvecklas!
Vi erbjuder
• Bekväma arbetstider, måndag–fredag under kontorstid.
• Gedigen introduktion och kontinuerlig stöttning i din roll.
• Möjligheter till förlängning och utveckling inom Swedbank.
• Som konsult hos Adecco får du kollektivavtal, friskvårdsbidrag och en trygg anställning med flera förmåner.

Ansökan och anställningsprocess
Tjänsten är en del av Adeccos personaluthyrning med start i början av januari och löper på under 6 månader med möjlighet till förlängning. Vid ansökan kommer du få länkar till våra testverktyg, har du frågor kring detta är du välkommen att kontakta oss.

För detta uppdrag krävs utdrag ur belastningsregistret, därför rekommenderar vi dig att beställa detta redan vid ansökan via länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/blanketter---kontrollera-egna-uppgifter/

Observera att brevet måste vara oöppnat när du lämnar ifrån dig det till oss. 

Observera att även en kreditupplysning kommer göras på kandidater som går vidare för anställning.

Ansök redan idag! Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan.

START: 7 januari
OMFATTNING: Heltid
PLACERING: Piteå
URVAL: Löpande
 

Kontaktperson:
Tommy Norberg
?? 073-684 70 99
?? Tommy.Norberg@adecco.se

Gör skillnad och bli en del av Swedbank – vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2024
  • Ansök senast: 7 januari 2025

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024