OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten ligger under segmentet Healthcare och är placerad på Stockholms Syncentral. Sodexo AB 's ambition är att genom Quality of Life arbeta för kompetens, kvalitet och nöjda patienter, samverkanspartners och kunder. På Syncentralen arbetar ca 75 personer med rehabilitering och habilitering av personer med synnedsättning eller blindhet. Vi är organiserade i åldersindelade team och finns i lokaler vid Fridhemsplan. Yrkeskategorier är bl.a. synpedagoger, leg.optiker, kuratorer, leg.psykologer, leg. fysioterapeuter, IT-pedagoger, administratörer/medicinska sekreterare m.fl.
Vi söker en administratör till reception och verksamhet.
Dina arbetsuppgifter:
Receptionsarbete och administrativa uppgifter hos vårdgivare. Bemötande och service till patient, besökare och medarbetare. Hantera inkommande information, remisser och bokningar i journalsystemet TakeCare, telefonservice, kassaredovisning, patientfakturor med mera.
Kvalifikationer:
• Du delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling.
• Du ska ha god datorvana samt goda kunskaper i journalsystemet Take Care.
• Du har god förmåga och trivs med att arbeta i nära samarbete med andra professioner i verksamheten.
• God förmåga att uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.
• Du är en person som är utåtriktad, positiv, strukturerad och god servicekänsla.
• Du är en person med engagemang, drivkraft och har förmågan att se möjligheter istället för hinder.
• Erfarenhet av administrativt arbete/reception hos vårdgivare är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidare, Heltid, dagtid. Urval sker löpande. Intervjuer sker under juli och augusti.
Tillsättning efter överenskommelse. Vi vill ha din ansökan senast 2021-07-09
Frågor:
Åsa Jidell, Teamchef, Syncentralen, asa.jidell@sodexo.com 070-502 3012
Eva Karlström, Enhetschef, Syncentralen, eva.karlstrom@sodxo.com 070-502 3701
Om du är rätt person kan vi erbjuda dig ett stimulerande och omväxlande arbete. Du får många trevliga och kompetenta kollegor.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Sverige omsätter vi 371 miljoner euors och sysselsätter 6400 medarbetare. Det gör oss till ett av Sveriges ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,