Administratör till Tekniska verken

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en administrativ roll med kundkontakter och koordinering? I så fall kan du vara vår nästa konsult hos Tekniska verken!
Uppdraget är initialt på sex månader med chans till förlängning. 

Om Tekniska verken
Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision – vi bygger världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. För oss är det självklart att ta vara på våra medarbetares olikheter genom en inkluderande värdegrund. Vi tycker också att det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald.

Dina arbetsuppgifter
Det pågår en omvandling i energibranschen som innebär många spännande utmaningar för oss. Vi går in i en längre period med många utvecklingsprojekt och detta gör att vi behöver förstärkning inom vår avdelning. I den här rollen kommer du att hantera varierande administrativa arbetsuppgifter och kundärenden. Du kommer bland annat att ta fram arbetsordrar, bemanna telefon och ta emot bokningar och hantera ombokningar. Vidare kommer du att planera och koordinera montörer som är ute på fält. Du kommer att arbeta på plats på Tekniska verkens kontor i Linköping.

Din profil
Vi söker dig med erfarenhet av administration, med fördel från en kundorienterad miljö. Om du tidigare har arbetat i en koordinerande roll är detta meriterande, likaså erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du som söker har lätt för att sätta dig in i såväl nya system som nya arbetsuppgifter och processer. Som person är du serviceorienterad och bra på att kommunicera och samarbeta med andra. Du har god förmåga att skapa struktur och kan samtidigt snabbt anpassa dig efter nya förutsättningar.

Vi ser även att du har:
- God datorvana och systemvana
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Som lägst gymnasieutbildning

Övrigt
Du kommer att vara anställd hos oss på OnePartnerGroup och arbeta som konsult på Tekniska verken. Tjänsten är på heltid och du arbetar mån-fre kl. 07.00-16.00.
Start enligt överenskommelse, dock senast 8/11.
Du kommer att vara placerad på Tekniska verkens huvudkontor i Linköping.
Vi ber dig att söka tjänsten omgående med tanke på att tillträde sker i början av november. 

Ansökningsförfarande:
Observera att vi ej har möjlighet att hantera ansökningar via mail med anledning av GDPR. Vi hänvisar till ansökan via annons på vår hemsida eller via annan publiceringskanal. Bifoga CV och personligt brev, samt skriv i ansökan när du är tillgänglig för start.

Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Julia Hermansson på julia.hermansson@onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2021
  • Ansök senast: 10 oktober 2021

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024