Administratör till telecombranschen

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning Perido Skills söker dig som vill arbeta som administratör hos vår kund inom telecombranschen i Sollentuna norr om Stockholm. Företaget du kommer arbeta på är ett stort och växande företag och din huvudsakliga uppgift blir att samordna och organisera så att kunden får rätt produkt i drift till rätt tid, på rätt plats och till rätt kostnad. Det vill säga att du kommer ansvara för att leda leveransprocessen från början till slut vilket innebär att du kommer vara länken mellan alla parter - säljaren, kunden och leverantören - samt planera de avtalade leveranserna. Du sköter kontakten till största del via dator och telefon. Kravprofil - Du har relevant utbildning, gärna inom IT eller teknik. - Goda tekniska kunskaper. - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska. - Erfarenhet från telecombranschen meriterande. Du är en driftig, strukturerad och noggrann person som tycker om ett arbete där du får möjligheten att ta egna initiativ. Du är social, har en förmåga att förstå såväl kunders och den interna organisationens behov samt har en förmåga att snabbt fatta beslut. Dessutom är du teknikintresserad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 december 2007
  • Ansök senast: 27 januari 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Receptionist - intermittent anställning

Receptionist - intermittent anställning

18 november 2024

18 november 2024

15 november 2024