Administratör till Telenors stora villafibersatsning

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I din roll som administratör kommer du arbeta i ett team på 4 personer, där du har daglig kontakt med villaägare runt om i Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära mycket research, där du kommer ringa upp eller besöka villaägare runt om i Sverige och göra en behovsanalys för att se om behov för villafiber finns i deras område. Vidare kommer du administrera all information du får av villaägarna i olika dokument, system och rapporter. Du presenterar sedan utfallet för olika beslutsfattare inom koncernen.
I denna tjänst ingår 4 - 6 resdagar i månaden.

Tjänsten är en del i en bemanningslösning, vilket innebär att du blir inledningsvis anställd av 2Complete och arbetar som konsult hos Telenor. För rätt person finns möjlighet för anställning hos kund. Telenor sitter i moderna, ljusa och fräscha lokaler vid Slussen i centrala Stockholm.


Om företaget
Telenor älskar kommunikation och vill hjälpa människor att kommunicera bättre. Med kunden i fokus erbjuder vi privatpersoner och företag tjänster som datatrafik, mobiltelefoni och fast telefoni.

Telenor är en koncern inom telekom – en bransch där nya förutsättningar ständigt dyker upp. Det gör att vi lever i en värld där vi hela tiden måste ställa om för att möta nya krav från våra kunder. Det ställer krav på oss som företag och dig som individ.

Inom koncernen har vi flera varumärken du kan arbeta för – Telenor, Bredbandsbolaget, Canal Digital Kabel, Glocalnet, Open Universe och Vimla, men oavsett vilket varumärke du arbetar för så är du alltid anställd av Telenor.


Din profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som administratör ser vi gärna att du har några års erfarenhet av administration samt goda kunskaper i office-paketet. Vidare är du social, kommunikativ och tycker om att prata med människor. Du talar och skriver svenska obehindrat och kunskaper runt fiber är meriterande, men inget krav.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som administratör bör du vara driven, initiativtagande, strukturerad och noggrann. Du är van att ta ett stort eget ansvar och löser självständigt problem om de uppstår.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 alt. margareta.meek@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.



Sökord: Fiber / Adminsitratör / Kundtjänst / Försäljning

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 4 april 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024