Administratör till Tengbom Arkitekter i Karlstad!

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på Excel? Är du driven och gillar att ta egna initiativ? Då kan det här vara en tjänst för dig!

Dina arbetsuppgifter
Som Administratör på Tengbom ingår du i avdelningen affärsstöd vilket innebär att du kommer att arbeta med och för alla på kontoret i Karlstad.
Dina arbetsuppgifter kan variera från att boka mötesrum, förbereda ärenden, ta fram information ur databaser, och sammanställa material och delta i utredningar. Andra arbetsuppgifter kan vara administration kring fakturor, inköp, kund-, konferens-, och resebokningar samt att beställa frukost, fika och drycker.

Du har en bred roll med många olika arbetsuppgifter därför är det viktigt att du är flexibel och samtidigt strukturerad.


Om företaget
Tengbom är ett av Nordens främsta arkitektkontor. Vi skapar tidlös och innovativ arkitektur som är mänsklig, vacker och användbar för många kommande generationer. 2016 rankades vi som det fjärde mest innovativa arkitektkontoret i världen av Fast Company.

Vi är det stora företaget med det lilla kontorets nyfikenhet och personlighet, med viljan att göra världen till en bättre plats att leva i. Med 570 medarbetare i Sverige och Finland har vi lika många perspektiv på vad arkitektur är, vilket är vår största tillgång. Vi agerar i de stora sammanhangen och bidrar till att bygga framtidens hållbara samhälle. Detta tror vi görs bäst genom att ha kompetens inom allt som rör arkitekturens breda begrepp. Samtalet, olika syner och breddade perspektiv är några av våra främsta drivkrafter när vi skapar arkitektur som förändrar boxen.


Din profil
Skallkrav:
- Gymnasial utbildning i ekonomi alternativt tidigare erfarenhet av Administratörs roll
- Kunna arbeta obehindrat i Word och Excel
- Svenska och Engelska på god nivå i tal och skrift
- Körkort B

Meriterande är om du har erfarenhet av Outlook, ekonomiprogrammet Mekonomi och/eller att du kan skapa diagram och formateringar i Excel.

Som person ser vi att du är positiv, prestigelös och ansvarstagande. Du har en god samordnande förmåga och klarar av att driva flera projekt parallellt. Du bör ha ett stort intresse för människor, en naturlig pondus och du trivs i en roll där det händer mycket. Vi tror att du brinner för service, vill ge det lilla extra och att du kan prioritera och bedöma din egen kapacitet på ett långsiktigt sätt. Då rollen är operativ behöver du vara en doer som hanterar de dagliga uppgifterna väl och planerar din tid på ett effektivt sätt.

Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: 1 juni alternativt Augusti
Ort: Karlstad
Omfattning: Heltid, 8-17

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 28 april 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024