Administratör till Torsås Bostad AB

Arbetsbeskrivning

Torsås kommun - en kommun med närhet och livskvalité i södra Kalmar län. Kommunen, med ca 7 000 invånare, kan beskrivas som ett Sverige i miniatyr. Här finns havet, kusten, stränderna, slättlandet, sjöarna och skogarna. Näringslivet domineras av tillverkningsindustrin men har också en stor potential inom besöksnäring och andra områden. Här kan vi erbjuda en hög livskvalitet med närhet och stor trygghet för invånare och besökare. Torsås kommun har fem förvaltningar och två helägda bolag.

I Torsås kommun vågar vi hitta på nya lösningar, tänka stora tankar och komma med spännande idéer. För att lyckas jobbar vi nära varandra. Vi samarbetar mot ett gemensamt mål; att ge alla som bor här de bästa förutsättningarna för ett gott liv. Att vi har nära till varandra märks genom att vi tar tillvara på varandras styrkor. Att förvaltningar och verksamheter arbetar nära varandra gör också att det aldrig är långt mellan medarbetare och chef, vilket i sin tur leder till att vi har korta beslutsvägar och får mycket gjort.

Torsås kommuns värdegrund bygger på orden Delaktighet, Utveckling, Tydlighet och Trygghet. Ett förhållningssätt som varje medarbetare och förtroendevald visar i det dagliga arbetet och i möte med medborgare och kunder.


TBAB Torsås Bostads AB är ett kommunalt bolag och ägs av Torsås kommun. Vår vision är Ett gott liv i en livskraftig kommun. Bolag äger och förvaltar bostäder och kommersiella lokaler inom Torsås kommun.
Bolaget förvaltar ca 550 lägenheter och lokaler. För mer information: www.torsasbostad.com


ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en administratör till nyinrättad halvtidstjänst med 50% tjänstgöringsgrad. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande arbete i ett kreativt arbetsklimat med möjlighet att påverka.
Som administratör sköter du en mängd saker både inne på kontoret och ute i våra bostadsområden.
I dina arbetsuppgifter och ansvar ingår bland annat:
- Kundkontakt via telefon.
- Ta emot felanmälan från våra hyresgäster.
- Bemanning av vår reception.
- Posthantering
- Diarieföring av offentliga handlingar
- Övrig administration


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Som person är du hjälpsam, noggrann och ansvarsfull. Du är initiativtagande och lösningsorienterad och har hög social kompetens. Du tycker om att arbeta administrativt och serviceinriktat. Det är ett plus om du tidigare har arbetat i vårt affärssystem Aareon Incit Xpand. Kunskaper i Officepaketet är ett krav.
B-körkort är ett krav då våra fastigheter ligger spridda geografiskt.


ÖVRIGT
Urval och intervjuer kommer att ske löpande i denna rekrytering så skicka gärna in Din ansökan redan idag.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen (GDPR)
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024