OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Toshiba Tec Nordic söker en administratör till deras Business Support i Stockholm. Sök redan idag!
Är du en administratör ut i fingerspetsarna och drivs av att arbeta i team? Vill du arbeta i en social roll där du får möjlighet att agera spindeln i nätet? Då kan du vara den vi söker! Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Hos oss har du tryggheten att arbeta i den stora internationella koncernen och på samma gång ta del av gemenskapen och kamratskapet i det lokala företaget.
Samtidigt som vi är en del av ett stort internationellt företag och har täta kontakter med våra kollegor i Europa och Japan, arbetar vi i en gemenskap och med en "alla känner alla"-mentalitet inom företaget.
Vi strävar efter en öppen företagskultur och arbetar aktivt med en sund och säker arbetsmiljö, där företagets mål är att varje anställd ska utvecklas och må bra. I vårt ISO-arbete är arbetsmiljö en stor och viktig del. Vi har tydliga riktlinjer och mål för detta arbete och ser en god arbetsmiljö som ett viktigt konkurrensmedel.
Du välkomnas in i ett öppet och personligt arbetsklimat med en tydlig företagskultur som kännetecknas av gemenskap och kamratskap. Toshiba arbetar aktivt för en sund och säker arbetsmiljö, där företagets mål är att varje anställd ska utvecklas och må bra.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att tillhöra avdelningen för Business Support och dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Lägga upp, hantera och avsluta serviceavtal
• Fakturera och kreditera
• Vara delaktig i projekt för nya affärer
• Fördela och hantera inkommande ärenden i ärendehanteringssystemet
• Hjälpa orderavdelningen med att lägga viss typ av order
• Samarbeta med olika avdelningar internt
Värt att veta
Du kommer att tillhöra ett team på 6 personer där samarbete genomsyrar det dagliga arbetet. Under introduktionen kommer du tilldelas en mentor som hjälper dig att få den bästa möjliga starten. Tjänsten är på heltid och är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till tillsvidareanställning. Starten för tjänsten är omgående.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning och har tidigare arbetslivserfarenhet av administration. Du har mycket god Excelvana och vi ser att du gärna har en ekonomisk förståelse och även tidigare arbetat med kontrollrapportering och fakturering. Du är van att arbeta efter tydliga arbetsprocesser och rutiner.
Som person är du flexibel, strukturerad och prestigelös. Du drivs av att leverera på en hög nivå och tar fullt ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Du trivs i en social miljö med många kontaktytor och är en lagspelare som alltid vill bidra.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07