Administratör till Toyota

Administratör till Toyota

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Toyta. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Med 370 000 medarbetare i 170 länder är Toyota Motor Corporation ett av världens ledande fordonsföretag. Sedan Toyota grundades har de följt deras grundläggande principer för att bygga hållbara fordon och sträva efter en hållbar utveckling av samhället genom ständig innovation. Den första Toyotabilen rullade av bandet redan 1935, 1989 grundade de Lexus och 2020 lanserades Kinto med målet att erbjuda världens bästa mobilitet. Toyota har några av världens tuffaste miljömål, de bygger bilar världskända för sin kvalitet och driftsäkerhet och deras långsiktiga mål är att reducera dödsolyckor i trafiken till noll och inga.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Administratör hos Toyota ansvarar du för diverse olika administrativa uppgifter. Du hanterar och skapar manuella fakturor och krediteringar. Du har nära kontakt med supporten och hjälper de i diverse olika frågor från Toyotas återförsäljare. I rollen har du även ett nära samarbete med serviceorganisationens Business controller där du hjälper till och ansvarar för att få den administrativa processen att fungera smidigt. Konkreta arbetsuppgifter är bland annat att lägga upp nya återförsäljare i system, fakturering, deklarering, sammanställa data och rapportera samt eventuellt hjälpa till med internköp.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete
• God system- och datorvana
• Goda kunskaper i Excel
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Som person är du öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Därtill trivs du i en dynamisk roll där det ofta sker förändringar. Du är duktig på att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Som person är du hjälpsam och ställer alltid upp för att stötta andra. Vidare är du nyfiken och motiveras av att driva projekt framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sundbyberg, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, fakturering, support, Heltid, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 april 2022
  • Ansök senast: 25 maj 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024