Administratör till Trafikkontoret, Stadsmiljö

Administratör till Trafikkontoret, Stadsmiljö

Arbetsbeskrivning

Stockholm växer som aldrig förr och deras ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm genom rollen som administratör hos enheten ”Stadsmiljö”. Trafikkontoret ansvarar för att Stockholm ska ha en god stadsmiljö; trygga och attraktiva offentliga platser, effektiva transportlösningar och god framkomlighet. I denna roll får du möjlighet att förvärva meriterande erfarenhet inom offentlig myndighet och knyta värdefulla kontakter för framtiden - samtidigt som du bidrar till Stockholms Stads fortsatta utveckling!

OM TJÄNSTEN
Nu har du möjligheten att bli en del av enheten Stadsmiljö som arbetar med att göra Stockholm stad tryggare och vackrare. Du kommer att komma till ett team som har ett utarbetat arbetssätt och som ser fram emot att välkomna en ny kollega. För att du snabb ska komma på banan erbjuds du givetvis en personlig introduktion samt tillgång till lathundar och annat hjälpmaterial. Uppdraget har omgående start och kommer löpa på till våren 2023. Då det är en stor omfattning av ärenden som behövs granskas, och det inkommer löpande nya, det finns inget exakt slutdatum.

Du kommer att bli anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos Trafikkontoret. Givetvis kommer chef på Academic Work, på Trafikkontoret och du ha en transparent och löpande dialog.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att hantera ärenden som rör klotter. Ditt arbeta handlar om att jämföra de ärenden som kommit in med det resultat som leverantören tillhandahåller och säkerställa att det är korrekt utfört inför fakturering. Det är mycket viktigt att uppgifterna stämmer överens, och upp till dig att säkerställa att det följs upp om så inte är fallet.

Arbetet kan upplevas repetitivt då ärenden i stort har liknande karaktär, även om uppföljning och liknande kan variera. Därför är det viktigt att du trivs i en sådan roll.

VI SÖKER DIG SOM
Tidigare erfarenheter kommer att vara högst meriterande för denna roll.

Det är ett krav att du:


* Har god systemvana och sätter dig lätt in i nya system
* Har administrativ erfarenhet från yrkeslivet
* Har erfarenhet av att hantera stora datamängder
* Har som lägst gymnasiekompetens
* Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska.


Det är även meriterande om du:


* Har en vana av att arbeta i någon typ av ärendehanteringssystem som används inom offentlig myndighet
* Har erfarenhet av att hantera frågor rörande offentlighet (tex från myndighet eller bankvärlden)


Som person är du:


* Noggrann – du ser detaljer
* Strukturerad
* Effektiv och handlingskraftig – du trivs att driva ditt arbete framåt
* Tålmodig när det kommer till repetitivt arbete


Övrig information


* Lön: 130kr/h
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid fram till maj
* Placering: Tekniska Nämndhuset på Kungsholmen


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2022
  • Ansök senast: 12 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Product Administrator

Product Administrator

22 november 2024

19 november 2024

12 november 2024