OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent? Trivs du med varierande arbetsuppgifter? Vill du arbeta på en samhällsviktig myndighet! Då ska du söka detta uppdrag!
Om uppdraget
Nu söker vi en administratör till vår kund inom den offentliga sektorn i Göteborg.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som startar 5 februari 2024 och pågår fram till och med 4 februari 2025. Du kommer utgå från kontoret och arbeta under kontorstider.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att arbeta med att följa upp och strukturera beställningar av arbetskläder samt diarieföra handlingar och säkerställa projektens administrativa hantering. Du kommer även ta fram underlag till annonser, hantera brevutskick enligt planprocessen samt sammanställa och paketera underlag till planprövning, enligt befintlig checklista.
Som administratör ingår du i två olika team som leds av två projektenhetschefer där du på uppdrag av projektingenjör eller projektledare att serva projekten med diverse ekonomihantering, såsom att göra bokföringsordrar, skapa arbetsordrar, kontera fakturor och skapa nya uppdrag.
Utöver detta kommer dina arbetsuppgifter innebära:
- Fakturahantering
- Administrering av behörigheter
- Avrop av utrustning
- Administrering i SharePoint
- Diarieföring av handlingar
- Kalender- och mötesbokningar
- Kursanmälningar
- Samt säkerställa övrig administrativ hantering inom projektenheterna
Dina kvalifikationer
- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
För att lyckas i rollen ser vi att du som person jobbar strukturerat, självgående samt har ett serviceinriktat arbetssätt.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-01-08
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070-884 96 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson