OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du gymnasieutbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent? Är du dessutom duktig på att skriva texter så kan denna tjänst vara perfekt för dig.Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker en administratör till Trafikverket som bygger upp stödfunktionen inom projektadministration kring bygget av Norrbotniabanan. Då en medarbetare har blivit sjukskriven söker dem en person som kan starta omgående, sedan pågår uppdraget till 31 januari 2025 med chans till förlängning. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia. Tjänstgöringsgraden är 100 % och du arbetar vid Trafikverkets kontor iSkellefteå. Det finns viss möjlighet till distansarbete. Resor i tjänsten till Trafikverkets kontor i Luleå och Umeåförekommer.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör agerar du stödfunktion inom stabens ansvarsområde. Du arbetar nära Trafikverkets enheter med stöd gällande bland annat planering, samordning och genomförande av olika uppdrag. Exempel på dina arbetsuppuppgifter:
Stöd vid olika event och möten
Fotografering och filmning
Ta fram faktaunderlag för kommunikation
Uppdatering av DIT-skärmar (intern kanal)
Administrativt stöd vid externa presentationer
Presentationsmaterial och utställningsmaterial
Hantering av regelbundna interna informationsmöten
Projektleda olika återkommande interna arrangemang
Hantering av interna informationsytor, uppdatering av information
Besökssamordning – hantering av förfrågningar kring studiebesök, platsbesök
Dina kvalifikationer
B-körkort
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdig
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Vi ser även att du är en fena på att kommunicera internt och externt, att duhar god förmåga att skriva och publiceratexter rörande interna nyheter och trivs medatt planera event och informationsmöten.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-11-08
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson