OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att hantera ärenden såsom ex godssökning, administration av försändelser och excelhantering. Stort fokus kommer att vara på ordning och reda samt service till kollegorna.
Din profil
Som person vill du alltid vara professionell, du är flexibel och har ett servicemedvetet kundbemötande och du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Vidare har du en positiv inställning och utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet. Du har en god samarbetsförmåga och har en servicekänsla som sitter i ryggraden.
Du har erfarenhet av kundbemötande, är en strukturerad och ordningssam person som kan prioritera och trivs med problemlösning.
Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium.
Om företaget
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en flexibel administratör som har möjlighet att arbeta 50%, mån-fre kl 13-17.
Om oss
BemanningsKontoret är ett bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV samt en kort motivering om varför du söker tjänsten som administratör.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se. Urval sker löpande och tjänsten ska tillsättas omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson