Administratör till Transtema

Administratör till Transtema

Arbetsbeskrivning

Brinner du för administration och vill arbeta i en koordinerande roll i ett engagerat team? Är du kommunikativ och trivs i en roll med många kontaktytor? Då finns ditt nästa karriärskliv hos oss på Transtema! Vi på Transtema underhåller framtidens nät och är ett nytänkande bolag i en spännande fas. Vill du vara med på vår resa? Välkommen med din ansökan redan idag!



Om tjänsten  

I rollen som administratör hos oss på Transtema kommer du att arbeta i en bred roll och ansvara för hanteringen av kundinstallationer, från att en beställning kommer in till slutfakturering. Du kommer att samarbeta med olika avdelningar inom verksamheten samt ha löpande kontakt med beställare, installatörer och slutkunder. Vidare kommer du att arbeta med verifiering av fakturor från entreprenörer samt vidarefakturera mot korrekt beställare. Utöver ovan kan övriga administrativa arbetsuppgifter förekomma. 

Vi erbjuder

Våra medarbetare är vår största tillgång och det är viktigt för oss att du trivs på jobbet. Vi är stolta över den drivkraft som finns inom Transtema och vi vill att alla medarbetare ska vara engagerade i att utveckla verksamheten. Vi erbjuder en utvecklande miljö, ett omväxlande arbete och möjlighet till kompetensutveckling. Vår kultur genomsyras av våra värdeord - att tänka nytt, visa respekt och ta ansvar.



Vi söker dig som

Har minst en 3-årig gymnasieutbildning.
Har arbetat med liknande administrativa arbetsuppgifter.
Goda kunskaper inom Officepaketet då stor del av arbetet sker i Excel.
Talar och skriver obehindrat på svenska.


Det är meriterande om du har

Arbetslivserfarenhet inom telekombranschen.
Talar och skriver obehindrat på engelska.


Vem är du?

Vi söker dig som är strukturerad, noggrann med god förmåga att sätta sig in i olika processer och rutiner. Då stor del av arbetet innebär kontakt med såväl interna som externa parter ser vi att du är kommunikativ och har god samarbetsförmåga. Som person är du prestigelös och trivs med att arbeta med olika arbetsuppgifter parallellt. För att trivas i rollen är du initiativtagande och har förmåga att självständigt prioritera, genomföra och ansvara för ditt eget arbete.  Slutligen söker vi dig med ett glatt humör och bidrar till ett positivt arbetsklimat!

Vi på Transtema tror att mångfald bidrar till en mer dynamisk och kreativ arbetsmiljö som gör att fler trivs på jobbet. Vi hoppas därför att du som söker, med din bakgrund och kompetens, kan bidra till att öka vår mångfald.  

 

Om oss 


Transtema ser till att nätet fungerar! Vi vill vara den naturliga partnern när det gäller att designa, bygga, underhålla och sköta driften av olika typer av kommunikationsnät. Vi finns över hela Sverige och Norge och våra tekniker är tillgängliga 24 timmar om dygnet för att se till att våra kunders nät alltid fungerar.

Vi arbetar aktivt med hållbarhet utifrån fyra aspekter - våra medarbetare, vår affär, vår miljö och vårt engagemang.

Våra medarbetare är vår största tillgång och vår ambition är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi har en värderingsstyrd företagskultur och arbetar aktivt med kompetensutveckling, inkludering och att erbjuda en trygg arbetsplats för alla.

 

Övrig information

Placeringsort:  Göteborg

Start:  Enligt överenskommelse.

Omfattning:  Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

 

I denna rekrytering kan vi komma att utföra en säkerhetsprövning och registerkontroll.

 

Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan!

Vid frågor om tjänsten, kontakta Erik Banehag, Projektledare, telefonnummer 0763-29 64 51.

Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar vänligen nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

Sammanfattning

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024