Administratör till TRR, Göteborg

Arbetsbeskrivning

Företag ställer om och kompetensväxlar, branscher strukturomvandlas, digitaliserar och globaliseringen flyttar jobb över världen. I dessa förändringars tid står TRR stadigt och skapar framgångsrik omställning som ett smörjmedel på svensk arbetsmarknad. TRR är trygghetsrådet för privatanställda tjänstemän - vi stöttar företag i förändring och deras uppsagda medarbetare till nya karriärer. Vi finns på flera platser över hela landet. Och vårt stöd gör skillnad. 9 av 10 går vidare till nytt jobb, de flesta med lika hög eller högre lön och befattning än tidigare. TRR är en del av den svenska modellen, utan vinstintresse. Vi har ett starkt utvecklingsorienterat fokus och arbetar kontinuerligt med att utveckla det bästa stödet för individer och företag. Vi lever vår vision - vi öppnar dörrar till framtidens arbetsliv.

Ta-hand-om-det-mesta-administratör och koordinerande-fixande-kundevents-receptionist sökes till TRR. Ja du läser rätt, den här tjänsten innehåller en massa olika arbetsuppgifter. Här händer det mycket. Du kommer att ingå i ett team av fyra administratörer i marknadsområdet och utgår från vårt nya kontor i centrala Göteborg. Receptionen kommer vara din hemmahamn och utifrån den tar du emot besökare, fixar materialbeställningar, hjälper och finns till hands för besökare och kollegor både på kontoret och digitalt, konterar fakturor och ordnar med inköp samt ser till att alla konferensrum är iordningställda och förberedda inför möten. Vissa dagar blir inte alls som planerat och din flexibilitet kommer sättas på prov! Vill du vara bland människor från olika kulturer, företag och bakgrunder är det här en drömarbetsplats. Vill du jobba med en sak i taget och ogillar att ge service är detta inte rätt tjänst för dig. Men bryr du dig om människor, kan du ta upp tråden efter du blivit avbruten, har du integritet och är ansvars- och initiativtagande så kan det definitivt vara rätt jobb. En positiv inställning med en stark känsla för service, ordning och reda är din bas för att sedan kunna vara flexibel och ta tag i saker som dyker upp i en digifysisk miljö.
Organisatoriska och digitala förändringar har skett, inte minst det senaste året. Vi ser därför att du har en hög digital kompetens och en god erfarenhet av LinkedIN, Teams och Zoom. Du har även en god vana av att arbeta i olika affärssystem/bokningssystem/ekonomisystem eller liknande. Vi vill att du har mycket goda kunskaper i hela Officepaketet samt att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Vi ser också att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med ekonomirelaterade arbetsuppgifter, samt har ett intresse för arbetsmarknadsfrågor och vad som händer i regionen.

Känns det här som du? Ansök hos Jerrie senast den 7 juni.

Om du har frågor eller vill stämma av innan du ansöker så har du möjlighet till det mellan den 31 maj till den 7 juni. Ring i så fall 0762 – 23 70 36 eller maila på erik.hjortsjo@jerrie.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jerrie
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2021
  • Ansök senast: 7 juni 2021

Besöksadress

Odinsgatan 9
None

Postadress

Odinsgatan 9
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024