Administratör till Underhållsteknik Nord AB

Administratör till Underhållsteknik Nord AB

Arbetsbeskrivning

För ett längre konsultuppdrag söker vi nu en administratör till Underhållsteknik i Skellefteå. Vi söker dig som är hängiven, trivs med att vara spindeln i nätet och vill hjälpa till att säkerställa en effektiv verksamhet. Är du en person med genomförandekraft och stark känsla för noggrannhet? Välkommen att skicka in din ansökan!

Om företaget
Underhållsteknik Nord – Projekt & Partner är ett värderingsstyrt bolag som arbetar i stora och små projekt i partneravtal tillsammans med våra kunder.
Våra grundvärderingar är: helhetssyn, ödmjukhet, kunskap, engagemang & nytänkande.
Vi verkar framför allt i svensk basindustri men samarbetar också med internationella kunder vilket skapar en väldigt berikande och dynamisk arbetsplats. Vi arbetar i en lärande organisation på alla nivåer inom bolaget och befinner oss just nu i en spännande tillväxtfas där vi får utvecklas tillsammans med våra kunder och samarbetspartners.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att vara ansvarig för att hantera och utföra en rad administrativa uppgifter som säkerställer att verksamheten fortlöper på ett smidigt sätt. Du kommer att jobba brett inom administration och genomföra allt ifrån hantering av arbetsordrar, digital arkivering, bereda faktureringsunderlag samt kundservice.

Kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
• God organisatorisk förmåga.
• God kommunikationsförmåga.
• Erfarenhet av vanliga kontorsprogram och förmåga att lära sig nya system snabbt.
• Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljö.
• Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till förändrade arbetskrav.
• Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.

Meriterande:
• Erfarenhet av ekonomiadministration

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi tror att du är en social person som tycker om att vara där det händer och trivs när tempot är lite högre. Du är en lagspelare som har förmågan att kunna kombinera ett självständigt och utåtriktat arbetssätt med noggrannhet och servicekänsla.
För att trivas i rollen behöver du vara noggrann och tycka om att upprätthålla god ordning i ett kontinuerligt arbetssätt.

Information och kontakt
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start snarast eller enligt överenskommelse. För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Kenneth Vidmark på telefon 0910-77 09 81 alternativt kenneth@wikan.se.
Passar beskrivningen in på dig är du välkommen med din ansökan via länk på Wikans hemsida men med sista ansökningsdag 23 maj.
Välkommen med din ansökan!

Om Wikan Personal
Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal.

Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 14 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 800 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Botnia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2024
  • Ansök senast: 23 maj 2024

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024