Administratör till uppdrag hos kund

Arbetsbeskrivning

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som hyr ut och rekryterar personal inom områdena industri, lager, bygg, el, städ, butik och kontor. Uniflex är noterat på Stockholmsbörsen och finns idag på 37 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega - Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- samt miljöcertifierat. Vi söker för kunds räkning en administratör som kommer att vara anställd för ett uppdrag med start omgående fram till och med 31/8. Uppdraget innebär att handha administration gällande förfrågningar som kommer in från kundens hyresgäster, vilka är boenden i Stockholms stad. Du kommer att besvara frågor från hyresgästerna på telefon och även kontakta hyresgäster kring olika ärenden som kommer att utföras i deras bostad. Tyngdpunkten för arbetsuppgifterna ligger i att vara behjälplig på kontoret med olika typer av administration kring ovanstående. Vi söker dig med tidigare erfarenhet av administrativt arbete, som är noggrann och strukturerad. Då du kommer ha en del kontakt med hyresgästerna är det viktigt att du har en förmåga att vara tillmötesgående på telefon samt att du känner dig bekväm med att använda telefonen som verktyg. Det är meriterande om du har någon form av tidigare erfarenhet från kundkontakt. Vi ser att du har goda kunskaper i Word och Excel. Är du intresserad? Skicka din ansökan idag då tjänsten ska tillsättas omgående. Vi gör intervjuer löpande.

Sammanfattning

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024