OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ingress
Till kund i centrala Stockholm söker vi nu dig som är intresserad av ett uppdrag som Administratör på heltid, uppdraget är till en början 6 månader med god chans till förlängning eller anställning direkt hos kund.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter
I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;
• Sköta administrativa rutiner
• Planera och samordna
• Arbeta utifrån fastlagda rutiner
• Vara ett operativt stöd för verksamheten
• Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
• Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
• Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
• Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• Göra kalenderbokningar, mötesbokningar
• Utföra reseplanering
• Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
• Projektplanering och uppföljning av projekt
• Skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll
Din profil
- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Om företaget
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Otiga på uppdrag av vår kund.
Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökningstiden är kort så sök tjänsten redan idag!
Du ansöker genom att klicka på "Sök jobbet", fyll i dina kontaktuppgifter samt bifoga personligt brev och CV.