OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
I rollen som administratör hos vår kund kommer dina främsta arbetsuppgifter vara:
• Kalkylera kostnader för installationsprojekt.
• Kontrollera fakturor mot inköpsorder.
• Stötta arbetsledare och underleverantörer i frågor relaterade till pris och kostnadskontroll.
• Vid behov; rekommendera underleverantörer för olika projektet.
För att lyckas i rollen
Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet av en liknande roll med fokus på administration och breda kontaktytor. Du är strukturerad, noggrann och trivs i en koordinerande roll. Vidare är du mycket serviceinriktadmed en positiv anda. Avslutningsvis kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Du har en god dator, program och systemvana samt grundläggande kunskaper i Word och Excel.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek men arbeta hos vår kund. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående och pågå fram till sista december 2022. Kontoret är lokaliserat i Kista, Stockholm.
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult felicia.pettersson@jurek.se
Sökord: Administratör, orderadministratör, ordermottagare, orderregistrering, kundtjänst, koordinator, säljsupport, ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52