Administratör till uppdrag i Norrort!

Administratör till uppdrag i Norrort!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
I rollen som administratör hos vår kund kommer dina främsta arbetsuppgifter vara:

• Kalkylera kostnader för installationsprojekt.
• Kontrollera fakturor mot inköpsorder.
• Stötta arbetsledare och underleverantörer i frågor relaterade till pris och kostnadskontroll.
• Vid behov; rekommendera underleverantörer för olika projektet.

För att lyckas i rollen
Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet av en liknande roll med fokus på administration och breda kontaktytor. Du är strukturerad, noggrann och trivs i en koordinerande roll. Vidare är du mycket serviceinriktadmed en positiv anda. Avslutningsvis kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Du har en god dator, program och systemvana samt grundläggande kunskaper i Word och Excel.

Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek men arbeta hos vår kund. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående och pågå fram till sista december 2022. Kontoret är lokaliserat i Kista, Stockholm.

För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult felicia.pettersson@jurek.se

Sökord: Administratör, orderadministratör, ordermottagare, orderregistrering, kundtjänst, koordinator, säljsupport, ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2022
  • Ansök senast: 11 mars 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


22 november 2024