OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Som administratör för våran kund i Stockholm arbetar du med datorn samt telefon som dina främsta redskap. Arbetsuppgifter som förekommer är bokning och planering av interna och externa konferenser, assistera avdelningschef samt enhetschef med bland annat mötesbokningar, föra protokoll under möten, ha kontakt med externa parter samt telefonpassning. Även att ha övergripande ansvar för beställningar för avdelningen så som beställa IT-utrusning, litteratur med mera. Andra arbetsuppgifter är att ansvara för introduktionsschema för nyanställda, i detta ingår bland annat att skapa användarkonton och att efter hand kunna supportera medarbetare vid behov. Även att ansvara för att, vid behov hjälpa till att sjukanmäla medarbetare samt tillsammans med kollegor hjälpa till med redovisningsprocesser för leverantörer.
Din profil
Vi ser gärna att du som söker tjänsten har minst ett (1) års tidigare erfarenhet av administration eller likvärdigt arbete. Även att du har en viss förståelse för ekonomiadministrativa frågor så som moms och kredit. Du har en slutförd gymnasial utbildning och har god datorvana och kan utan problem navigera mellan olika system. Vi ser även att du har tidigare erfarenheter av inköps- och leverantörskontakter. Din kommunikativa förmåga är god och du uttrycker dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Vi tror att du passar i en sådan här roll om du är lättlärd, lösningsorienterad, driven och strukturerad. Du arbetar på ett metodiskt och förtroendeskapande sätt samt ser lösningar med ett helhetsperspektiv. Tack vare din positiva inställning och servicekänsla bidrar du med god stämning till såväl medarbetare som kunder.
Ansökan
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Är du nyfiken på denna spännande tjänst? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Sista ansökningsdag är 2022-02-20 med start omgående, urval sker löpande. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Mindy Hadland på mindy.hadland@clwork.se. Välkommen med din ansökan!