Administratör till uppdrag inom fastighetsförvaltning

Administratör till uppdrag inom fastighetsförvaltning

Arbetsbeskrivning

I rollen som Administratör arbetar du med kvalificerad support inom fastighetsservice och förvaltning. Du kommer att stötta sex gruppchefer såväl i den löpande dagliga verksamheten som på ett övergripande plan i olika projekt. En stor del av arbetsuppgifterna kommer att innebära skapande av processer och rutiner då detta är en ny roll.

I ditt arbete som administratör kommer du att stötta gruppcheferna i flera styrningsrelaterade frågor så som stadgar, avtal och lagar vilket ställer krav på en generell förståelse av årshjulet för styrelseaktiviteter.

Om rollen
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat följande men begränsas inte till;
• Administrera och förbereda protokoll samt övrigt material inför möten
• Administrera internutbildningar
• Assistera gruppchefer med fakturering, upp till avancerad nivå
• Uppdatera och administrera rapporter till kunder
• Hantera avtal
• Assistera och sköta koordinering samt administration vid Gruppchefsmöten
• Förbereda företagspresentationer och övrigt material
• Driva och äga olika initiativ inom olika förbättringsarbeten, processer och rutiner
• Övrig administration och support kring: framställa och registrera dokumentation, korrekturläsa dokument, ta fram utkast till dokument mm.

Vem söker vi
Vi ser gärna att du har minst fyra års arbetslivserfarenhet inom en administrativ roll och har kunskap gällande stadgar, lagar och avtal för bostadsrättsföreningar. Tjänsten ställer krav på mycket god kommunikativ förmåga samt goda kunskaper inom Office 365, i synnerhet Excel och Powerpoint. Tjänsten kräver goda språkkunskaper i svenska, såväl tal som skrift.

Att arbeta självständigt och samtidigt trivas med att aktivt arbeta i nära samarbete med flera gruppchefer då detta är en ny central roll i teamet. Det är viktigt att du är strukturerad och ansvarstagande samt att du trivs med att ha parallella arbetsuppgifter som kan behöva omprioriteras löpande. Du bör ha ett proaktivt arbetssätt och försöka se nästa steg utan att bli instruerad i detalj.

I rollen krävs det vidare att du kan arbeta effektivt utan att ge avkall på noggrannheten. För att trivas bör du vara lösningsorienterad och vara van att arbeta under hög arbetsbelastning utan att tappa fotfästet. Arbetet präglas av ständiga deadlines vilket ställer krav på självledarskap och förmåga att samarbeta samt vara kravställare med och mot dina övriga kollegor för att kunna leverera i tid. Det är även viktigt att du är positiv och serviceinriktad samt har ett ödmjukt och flexibelt förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.

Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek och arbeta hos vår kund med flera kontor i centrala Stockholm. Detta är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående och pågå i minst 6 månader framåt. För rätt person finns även möjligheten till fast anställning efter uppdragsperioden. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef felicia.pettersson@jurek.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, BRF, stadgar, avtal, koordinator, coordinator, fastighetsservice, legal assistant, juristassistent,

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 18 januari 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024