Administratör till uppdrag inom fastighetsförvaltning

Administratör till uppdrag inom fastighetsförvaltning

Arbetsbeskrivning

I rollen som administratör arbetar du med kvalificerad support inom fastighetsservice. Du kommer att stötta sex gruppchefer i den löpande dagliga verksamheten såväl som på ett övergripande plan i olika projekt. En stor del av arbetsuppgifterna kommer innebära att sätta processer och rutiner då detta är en ny roll.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat följande men begränsas inte till;

• Administrativt stöd till gruppchefer 
• Administrativa uppgifter såsom framtagning av underlag och registrering i system
• Hantera ekonomiärenden inom redovisning och fakturering
• Administrera de delar i förvaltningsuppdraget som rör överlåtelser, panter, hyreskontrakt, avisering, kölistor och närliggande uppgifter
• Kontakt med boende, styrelser och mäklare med flera
• Posthantering
• Övrig administration och support

Vem söker vi
Vi ser att du har minst fyra års arbetslivserfarenhet av en liknande roll och meriterande om du har erfarenhet inom bygg- eller fastighetsbranschen. Du har en bakgrund inom kvalificerad administration och ekonomi samt minst en gymnasieexamen. Som person är du serviceinriktad, noggrann, strukturerad och ordningsam. Du har lätt för att skapa goda relationer, har en förmåga att vara initiativtagande samt arbetar självständigt och ansvarstagande. Vidare har du ett stort kundfokus och arbetar kundorienterat gentemot både kunder och kollegor.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering och för att vara rätt för rollen är du en teamorienterad person. Du har ett stort engagemang i det du tar dig an och tycker om att självständigt driva dina arbetsuppgifter. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketen och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vår kund med Jurek Rekrytering & Bemanning. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se. Stämmer du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Sökord: administratör, BRF, stadgar, avtal, koordinator, coordinator, fastighetsservice, legal assistant, juristassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2022
  • Ansök senast: 19 januari 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024