Administratör till uppdragsinkasso

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på ett företag med ständig tillväxt tillsammans med kompetenta medarbetare, där digitala kundlösningar är i fokus? Vi söker dig som trivs i en föränderlig miljö som kännetecknas av våra kärnvärden Entreprenörskap, Engagemang och Etik.

TJÄNSTEN
I rollen som administratör på Colligent hanterar du förfallna hyror för våra fastighetskunder.
Arbetet innebär främst att stötta våra handläggare med den dagliga administrationen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av ärenderegistrering, betalningar, myndighetspost, inkommande mail från gäldenärer och kunder samt sedvanlig inkassohandläggning. I arbetet ingår även inkommande och utgående telefoni med gäldenärer, kunder och myndigheter. För rätt person finns möjlighet till utveckling och större ansvar.

VI TROR ATT DU
som söker är van att jobba administrativt och har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet från inkasso och inkassosystemet Nova är mycket meriterande men inget krav. Har du tidigare erfarenhet av hyresadministration eller systemadministration är det också meriterande.

Som person har du ett strukturerat arbetssätt, är noggrann, effektiv, lösningsorienterad och trivs med att arbeta i förändringsbenägen miljö med högt arbetstempo. Du har ett genuint intresse för administration och har teamet i fokus.

Tjänsten är en projektanställning som löper under ca 1 års tid, med möjlighet till förlängning. Start sker enligt överenskommelse.

FÖRETAGET
Colligent Inkasso AB är ett dotterbolag till den digitala nischbanken Collector. Vi lever i en digital miljö, vi blev framröstade till Sveriges snyggaste kontor 2015 och verksamhetens kärna är effektivitet och tillgänglighet.

Vi är ett av Sveriges ledande företag inom B2B inkasso, juridik och delgivning. Det är en konservativ bransch där vi valt att sticka ut genom digitalisering, egna processer och tillvägagångsätt. Vi är specialiserade mot ett antal branscher, bland annat fastighet-, transport- och tillverkande branscher.

ANSÖKAN
Sista ansökningsdag är den 26 oktober 2016. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför tillsättning av denna tjänst kan komma att ske innan ansökningsperioden gått ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Head of Collection B2B Anna Lundgren eller Josef Bosaeus HR-partner på telefonnummer 010- 161 00 00. Ansökningar tas emot via vår hemsida: collectorbank.se/karriar ”Administratör till uppdragsinkasso”

Kontaktpersoner på detta företaget

Josef Bosaeus
0737120483
Carina Regnér

Hanna Hillerdal
010-1610829
Jeanette Wallin
0737-120474
Ida Ljungberg

Anna Selander

Josefine Berglund
0737-120601

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Collector Bank
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 oktober 2016

Besöksadress

Östra Hamngatan 24, Göteborg
None

Postadress

Östra Hamngatan 24
Göteborg, 41109

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024