OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du utvecklas med ett spännande företag inom finans- och försäkringsbranschen som präglas av stark entreprenörsanda, tillit och ansvarstagande? Vi söker dig med driv och stor känsla för service till ett av Söderberg & Partners team inom sak- och företagsförsäkring i Sundsvall!
Arbetet består av att vara en del av den löpande administrationen i en central administratörsfunktion. Våra Upphandlade Produkter är ett koncept som förenklar och förbättrar för våra kunder. Som administratör i teamet kommer du tillsammans med dina kollegor att:
- Hantera ärenden via mail och telefon
- Teckna upp försäkringar
- Administrera och följa upp fakturering
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med start Juni och ett år framåt. På kontoret arbetar idag cirka 160 personer och det finns goda möjligheter till att fortsätta samarbetet inom Söderberg & Partners.
- God datorvana,
- Erfarenhet av administration, med fördel inom sakförsäkringar.
Som person bör du identifiera dig med att vara flexibel, strukturerad och noggrann. Teamet du kommer tillhöra består av 5 personer som kommer hjälpa dig i din introduktion av arbetsuppgifterna. "Vårt team kännetecknas av att vi är otroliga på att ställa upp för varandra och hjälpa till där det behövs. Vi ser framemot att få välkomna en ny kollega till oss!" Helena, Teamledare
Placering: Sundsvall, Kyrkogatan 22
Anställningsstart: Snarast enligt överenskommelse
Anställningsform: Heltid, Visstid 1 år
Sista ansökningsdag : 2022-06-30
Kontaktperson: Matilda Andersson, Rekryteringsansvarig +46728555456
Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.
Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.
Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.
Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Mångfald och likabehandling är viktigt för oss, både när det gäller våra medarbetare och de som söker jobb hos oss. Vi uppmuntrar olikheter och är övertygade om att medarbetare med olika erfarenheter, kompetenser och referensramar hjälper oss att växa och utvecklas.
Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?