OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig administratör som vill ta del av ett spännande projekt hos en av Sveriges mest spännande myndigheter? Har du erfarenhet av att arbeta med administration kring avrop eller upphandlingsfrågor? Då kan det här vara uppdraget för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en handläggare till ett konsultuppdrag hos vår kund. Kunden är en spännande och viktig myndighet under Justitiedepartementet med kontor över hela landet. Den här tjänsten är belägen i centrala Stockholm.
I det här meriterande uppdraget utgör du en nyckelroll i ett av denna myndighets olika projekt då det är just du som är den drivande kraften och ansvarar för att detta genomförs med hög kvalitet och god servicetänk. Kärnan i denna roll är att genomföra avrop från olika statliga ramavtal enligt LOU. Till uppgifterna hör; planera och uppdatera avtal, skriva avtal, bevaka olika ramavtal, läsa på om denna myndighets avtal och regler, delta vid olika förhandlingar, sammanställa kravspecifikationer och avslutningsvis genomföra och administrera utvärderingar. Varmt välkommen din ansökan!
Kravprofil
- Eftergymnasial utbildning
- 2-3 års erfarenhet av liknande arbete
- 2 års erfarenhet av administrativt arbete inom avrop/upphandlingsfrågor samt inom någon typ av statlig förvaltning
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 1805JL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se