Administratör till Utbildningsförvaltningen i Stockholms Stad!

Administratör till Utbildningsförvaltningen i Stockholms Stad!

Arbetsbeskrivning

Kan du snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter? Är du noggrann, flexibel och har lätt att skifta mellan olika arbetsuppgifter? Passar det dig perfekt att arbeta 50% ca två månader för att sedan gå upp till heltid ytterligare tre månader? Isåfall har vi ett uppdrag för dig!
Om tjänsten
Perido söker nu en Administratör till vår kund Stockholms Stads Utbildningsförvaltning, en myndighet som arbetar för att ge alla barn i Stockholm en bra utbildning. Elevernas förutsättningar, motivation och lärande är deras fokus. Du utgår från kontoret beläget i centrala Stockholm.
Uppdragets första två månader omfattar en tjänstgöring på 50% och därefter resterande tre månader på 100%.
Dina arbetsuppgifter
Som Administratör kommer du att ha varierande arbetsuppgifter sedvanliga för administratörsrollen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
Fakturahantering
Posthantering
Betalkortshantering
IT-beställningar
Andra administrativa uppgifter kan förekomma efter behov

Dina egenskaper
För att trivas i rollen är det viktigt att du är noggrann, flexibel och tycker om administrativa uppgifter. Du är serviceinriktad och tycker om att hjälpa kollegor med stort och smått. Som person är du social, lyhörd och kan arbeta bra både självständigt och i grupp.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Avslutad gymnasieutbildning
Mycket goda kunskaper i MS Office
God allmän systemvana
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska

Omfattning och tillträde
Konsultuppdraget omfattar 5 månader. Första halvan av uppdraget är en tjänstgöring om 50%, resterande del av uppdrag är heltid. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33717 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2023
  • Ansök senast: 8 mars 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024