OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att arbeta inom en flexibel verksamhet där möjligheterna är många och där förutsättningar ibland förändras? Då kanske administratör inom vår nya vaccinationsklinik med placering på Saab arena i Linköping kan vara något för dig.
Vi söker dig som har ett stort intresse och kunskap om administrativa arbetsuppgifter för att tillsammans med enhetschefen och övriga medarbetare skapa en vaccinationscentral med god tillgänglighet och gott arbetsklimat
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administratör som ansvarar för hantering av journalsystemet MittVaccin med bland annat tidböcker, support, felsökning och introduktion av nya medarbetare.
Vi använder journalsystemet Cosmic där du förväntas kunna hantera kassafunktionen och ge support och utbildning till övriga kollegor. Du hanterar enhetens övriga IT system med tillhörande arbetsuppgifter såsom exempelvis statistikuttag, felrapporter och besökslistor.
Arbetet innebär även kontakt med patienter på telefon för bokning och för att besvara allmänna vaccinationsfrågor.
Arbetstempot varierar och kräver flexibilitet, förmåga till att växla mellan självständigt arbete och arbete i grupp samt engagemang kring ständig utveckling och förbättring av verksamheten.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Utbildning och erfarenhet
Du har erfarenhet av vård eller vårdadministration och behärskar det svenska språket i tal och skrift. Det är meriterande med tidigare erfarenhet som administratör inom hälso- och sjukvård och du besitter erfarenhet från vårt journalsystem Cosmic och andra relevanta IT system som används i regionen.
Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du trivs i rollen att ge service och där du tillhandahåller en god struktur i en föränderlig miljö med inslag av IT relaterade uppgifter. Du bör ha ett eget driv då arbetet ställer höga krav på din förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och utför dessa med god kvalitet. Arbetet innebär nära samarbete med övriga medarbetare inom enheten såväl som med externa kontakter, varför en god samarbetsförmåga och hög social kompetens är en förutsättning. Du gillar att utveckla idéer och hitta lösningar och förslag på nya arbetssätt och rutiner och har ett öga för verksamhetens behov.
Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.