OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Letar du efter ett varierat, självständigt och ansvarsfullt arbete där ingen dag är den andra lik?
Arbetsuppgifterna tar utgångspunkt i att hantera och behandla olika ärenden administrativt.
Det är din uppgift att hålla struktur, ordning och reda och att administrativt ansvara för vissa delar av den löpande verksamheten. Du har dagliga kontakter personal och verksamhetschefer, du har en god samarbetsförmåga och är bra på att kommunicera.
Det krävs att du har god datorvana och goda kunskaper i MS Office, meriterande om du har kunskaper inom system som Agresso och Personec/ Visam och Time Care.
Det dagliga arbetet består bla av att:
* Personaladministration.
* Frånvarohantering.
* Schemahantering.
* Fakturahantering.
Din profil
Du som söker har gymnasieexamen med administrativ inriktning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Tidigare erfarenhet av liknande arbete inom administration i offentlig förvaltning är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.