Administratör till välkänd försäkringsförmedlare

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker nu en prestigelösa medarbetare till en ledande försäkringsförmedlare och konsultföretag som vill bli en del utav en modern organisation.

Företaget är beläget i Stockholm City med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet.

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare hos vår kund kommer du få en ansvarsfull roll i en dynamisk och familjär avdelning.

Du kommer bland annat arbeta med kundrelaterade ärenden inom Clientservice och Interaction. I dina uppgifter kommer du att registrera, äga, utvärdera samt hantera ärenden i tillsatt affärsområde. 

Exempel på områden du kommer ansvara för är bland annat försäkring, leasing för konton inom telekom, finans samt marknadsbyråer. Du tar även emot och hanterar samtal och mail med kunder och samarbetspartners. Vidare tolkar du villkor samt sköter kontakten med interna avdelningar och försäkringsbolag, både svenska och utländska. 

Bakgrund

Du har erfarenhet av kundservice och/eller administrativt arbete. Att fokusera på kunden i stora som små ärenden är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande.

Du har högt engagemang och närvaro samtidigt som du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.

Vi söker dig som

- är lyhörd och utåtriktad

- är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp

- är flytande i svenska och engelska i tal och skrift

- du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift

- du har försäkringsvana och/eller branschvana inom bank/finans & försäkring 

Vi söker dig som vill utvecklas inom en internationell koncernen och ser denna tjänst som en språngbräda i din karriär.

Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Tjänsten är heltid under kontorstider. Denna tjänst är inom ramen av vår rekryteringsverksamhet.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Magnusson 
08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 15 juli 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Fotterapeut med administrativa kunskaper

Fotterapeut med administrativa kunskaper

5 november 2024

5 november 2024