Administratör till välkänd industri

Arbetsbeskrivning

Administratör
arbetsbeskrivning.

Vi söker en erfaren administratör till vår uppdragsgivare inom bygg och anläggning i Stockholm, Solna. Har du tidigare arbetat med systemuppdateringar inom dokumentation, avtalsregister och kundreagister? Tycker du om att arbeta administrativt inom givna rutiner, är noggrann och strukturerad? Då har vi ett uppdrag som kan passa dig. Välkommen med din ansökan redan idag!

Omfattning: Start enligt överenskommelse och med uppdragslängd på 6-9 månader. Eventuell chans till förlängning.

ansvarsområden.

Här kommer du att arbeta på avdelningen - koncernstab som stöttar fyra affärsområden. Ett av dessa är inköpsavdelningen som har bytt kund och leverantörssystem och du kommer vara en av administratörerna som uppdaterar det nya systemet.

Du kommer ansvara för uppdateringar inom:

• Dokumentation
• Avtalsregisrering
• Leverantörsregistrering
• Kund och leverantörsdata


Kvalifikationer och erfarenheter.

Du har arbetat med liknade arbetsuppgifter minst 2år meriterande om du även har erfarenhet från roller inom inköp. Du trivs med administration, är van att följa processer och rutiner, noggrann och har sinne för detaljer.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2019-08-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck(olivia.ljungback@randstad.se)

om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 30 juli 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024