Administratör till välkänt bolag i Jordbro

Administratör till välkänt bolag i Jordbro

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Till vår kund söker vi nu efter en duktig och serviceinriktad administratör som trivs med att arbeta självständigt samt i grupp i ett högt tempo. För att trivas i tjänsten ser vi att du har ett administrativt ordningssinne och är kundorienterad.

Företaget arbetar med produkter inom byggetablering och maskinuthyrning. I rollen som administratör kommer du att arbeta med uthyrningen av alla kundens byggetableringsprodukter och administration kring dessa produkter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner och arbetar hos vår kund i Jordbro.

Om oss
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
Hos vår kund arbetar du på en utvecklande arbetsplats med en positiv företagskultur med teamkänsla. Du får en bra och säker introduktion samt möjligheter till kompetensutveckling där erfarenhetsbyte och relationsskapande är minst lika viktigt som traditionell undervisning. Sist men inte minst erbjuder tjänsten ett roligt arbete med trevliga kollegor och en stark gemenskap.

Återkommande arbetsuppgifter i tjänsten:
• Orderhandläggning
• Ansvara för intern och extern fakturering samt kontering av leverantörsfakturor
• Telefonväxel för Jordbro Support
• Hantera arbetsorder och fakturor från våra montörer
• Fakturareklamationer

Kvalifikationer
Till denna tjänst söker vi dig som har fullgjort gymnasieutbildning, har goda kunskaper i Officepaketet och är en van användare av systemstöd. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntligt. Erfarenhet från byggbranschen eller närliggande bransch är meriterande.

Som person är du positiv, flexibel och utåtriktad. Då du blir ansiktet utåt mot många av arbetsplatsens medarbetare, kunder, leverantörer och montörer är det viktigt att du är kontaktskapande och serviceinriktad. Du är självgående och en god lagspelare som vill hjälpa till där det behövs.

Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer bli anställd på KFX HR-partner men arbeta ute hos kund. Vi går löpande igenom våra urval och kommer höra av oss till dig om vi tycker att du har en profil som matchar det vi och vår kund eftersöker.

För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Caroline Dunvret på 08-663 99 00.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2021
  • Ansök senast: 26 mars 2021

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024