OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till ett bolag inom infranetbranschen. Du får möjlighet att vara en del av en spännande och dynamisk organisation.
Som administratör arbetar du huvudsakligen med att skapa accessbeställningar för en av uppdragsgivarens kunder. Det innefattar även mejlhantering och kontrollera uppgifter.
Vi söker dig som är noggrann och strukturerad
är lösningsorienterad och flexibel
är van datoranvändare
är ansvarsfull
kommunicerar mycket väl i både telefon och skrift
Om uppdragsgivaren
Uppdragsgivaren är en ledande nordeuropeisk leverantör av tekniska tjänster till infranetbranschen. De erbjuder ett brett tjänsteutbud; från underhåll och uppgraderingstjänster till större projektleveranser och de har samarbeten med flertalet välkända nätoperatörer.
Arbetstider och anställning
Arbetstiden är förlagda mellan kl. 7:30-16.00.
Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd av Barona.
Vad erbjuder vi dig?
Det här är ett drömjobb för dig som vill få praktisk erfarenhet inom administration och koordinering på ett stort välkänt företag inom nätverksbranschen samt vill skapa nya värdefulla kontakter och bredda ditt kontaktnät. Som konsult hos Barona är du anställd av ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal och du får en dedikerad konsultchef som du har regelbunden kontakt med.
Ansökan
Välkommen att ansöka genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post men för specifika frågor om tjänsten eller processen, hör av dig till Pernilla Rodriguez på pernilla.rodriguez@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!