Administratör till välkänt fastighetsbolag

Arbetsbeskrivning

Administratör till välkänt fastighetsbolag
Är du serviceinriktad och ger varje kund ett personligt bemötande? Har du dessutom administrativ erfarenhet och goda kunskaper i såväl svenska som engelska? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig. Vi söker nu en administratör till ett större fastighetsbolag i Stockholm. Låter detta som något för dig? Då är du välkommen med din ansökan till oss, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, för start 7 augusti och 6 månader framåt. Möjlighet till förlängning.

Arbetsbeskrivning:
Vår kund är ett av de större börsnoterade fastighetsbolagen i Sverige. De sitter i trevliga och moderna lokaler i Kista med goda kommunikationsmöjligheter. De värderingar som genomsyrar företaget är: tajt och familjärt, engagemang och drivkraft. Deras vision är att skapa miljöer för framtidens företagande samtidigt som de arbetar med engagemang och närhet gentemot kunden.

Som administratör kommer du att ha daglig kontakt med hyresgäster och dina arbetsuppgifter är att administrera parkeringsplatser i Täby och Kista vilket innebär att:

• Teckna och administrera hyresavtal.
• Skicka ut p-tillstånd och beställa skyltar.
• Uppdatera parkerings- och aviseringslistor.
Kvalifikationer:
I rollen som administratör behöver du:

• Ha servicevana – gärna från butik eller reception.
• Minst 1 års administrativ erfarenhet.
• Godkänd gymnasieutbildning.
• Goda kunskaper i MS Office.
• God svenska och engelska i såväl tal som skrift.
För den här tjänsten söker vi dig som är serviceinriktad. Som administratör har du daglig kontakt, både via telefon och personligt bemötande, med hyresgäster från olika nationaliteter. Därför ser vi att du alltid har ett personlig bemötande gentemot hyresgäst samtidigt som att du vågar ta för dig. Du ska även känna dig bekväm med att arbeta självständigt.

Vi ser det som meriterande om du har ytterligare språkkunskaper och om du tidigare har arbetat med avtal eller liknande uppgifter.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-08-04. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Filip Edström | filip.edstrom@randstad.se [ mailto:filip.edstrom@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 4 juli 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


27 december 2024