OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Skandinaviska Bemanningspoolen söker nu efter en administratör till ett välkänt fastighetsbolag för ett uppdrag på 3 månader med chans till förlängning.
Uppdraget är till företagets uthyrningsteam som på grund av en villkorsändring i sina avtal behöver hjälp med det administrativa.
Arbetsuppgifter:
• Kontrollera villkor
• Administrera avtal i deras fastighetssystem
• Informera och skicka handlingar till hyresgäster
• Svara på frågor från hyresgäster kring skickade handlingar
• Kontrollera att dokument kommer in och arkivera dessa
Kvalifikationer
• Erfarenhet av att jobba med kunder via mail/telefon
• Erfarenhet av administrativa uppgifter och goda kunskaper i Office
• Du talar och skriver svenska obehindrat och kan kommunicera på engelska
• Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna inom administration
Hur är du som person?
• Nogrann
• Har integritet och kan hantera samtal med kunder även om de inte är positiva
Meriterande
• Behärskar ytterligare något språk
• Kunskap och erfarenhet av något fastighetssystem
• Tidigare erfarenhet av uthyrning
Övrigt
Arbetstid: Heltid
Start: Omgående
Varaktighet: 3 månader (med möjlighet till förlängning om behov finns)
Arbetsplats: Centrala Göteborg
Uppdrag: Konsultuppdrag
Urval kommer ske löpande utifrån hur behovet ser ut.