Administratör till välkänt företag i Västerås!

Administratör till välkänt företag i Västerås!

Arbetsbeskrivning

Är du organiserad och trivs i en roll där du får arbeta administrativt? Uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och får ta eget ansvar? Då kan detta vara något för dig! Just nu söker vi en Administratör till vår globala kund i Västerås! Uppdraget är på heltid och förväntas starta i januari för att pågå under ett år. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Administratör kommer du bland annat ansvara för registrering, fakturering och administration av order och reservdelsförsäljning. Du kommer arbeta brett och varierat där även andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma. Ditt främsta arbetssystem är SAP.

Du kan se fram emot ett stort eget ansvar, men också nära samarbete med kollegor och aktörer både internt och externt hos företaget.


Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning på lägst gymnasienivå, men gärna högre utbildning inom ex. logistik eller administration. Du besitter goda kunskaper i SAP och Office 365. Vidare behöver du behärska engelska och svenska, i både tal och skrift.

Som person är du organiserad, strukturerad och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Dessutom uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Din positiva grundsyn och förmåga att identifiera problem och lösningar på ett tidigt stadie gör dig till en uppskattad kollega. Du har även en vilja att ständigt fördjupa dina kunskaper och att anta nya utmaningar.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2020
  • Ansök senast: 10 januari 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024