OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör till välkänt IT-konsultbolag
Talangjägarna söker för kunds räkning en Administratör. Vår kund är ett stort IT-konsultbolag som är specialister inom IT-infrastruktur. De hjälper sina kunder att hitta nya och bättre lösningar för att förverkliga de visioner och mål som finns inom verksamheten. Detta görs med ett heltäckande utbud av tjänster och produkter. Vår kund hjälper företag med hela kedjan från design, produktförsörjning och utveckling till underhåll och funktion. Om tjänsten: Uppdraget är att enskilt men även tillsammans med ett team (tekniker och administratörer) bistår verksamheten med administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna följer processer och rutiner kopplade till ett klientavtal. Rollen är även tilltänkt till att axla en tillika roll teamleader med tiden. Tjänsten kommer att innefatta uppgifter så som:
- Delaktighet att säkerställa kundens verksamhet och arbetsflöde samt att bidra till att processer eller rutiner är kommunicerade och förankrade.
- Service Desk/Case management: skapa, uppdatera, boka samt övervaka ärenden med olika SLA nivåer.
- Säkerställa god service och kundnöjdhet via kunddialoger via chatt, mail och telefon.
- Till viss del asset-hantering.
- Hjälpa till och stötta det dagliga arbetet gällande administration, drift, logistik- och incidenthantering.
- Vid behov, driva och/eller delta i utveckling och förenkling av processer, rutiner och arbetsmoment i syfte att förädla verksamheten samt insamling av statistik.
- Utbildning för detta uppdrag är kundunik och kommer ske på plats.
Vem är du? För att passa i rollen så bör du stämma in på följande punkter:
- Du är en person som kan agera enligt kundens värderingar: Personligt ansvar, sätter laget före jaget & brinner för det vi gör.
- Du är en person som gillar att ha många bollar i luften och sporras av teamarbete.
- Du besitter samarbetsförmåga då du kommer att arbeta i ett team som har nära samarbete.
- Du är självgående och tar egna initiativ.
- Du är service minded, flexibel och kan anpassa sig till ändrade omständigheter.
Vi ser gärna att du har:
- God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt på både svenska och engelska.
- Vana att arbeta i Office 365.
- Krav på gymnasieutbildning
- Några års arbetslivserfarenhet. Meriterande om du har arbetat tidigare i ett administratörsjobb, haft tillikaroll teamleader och har viss kunskap kring IT-branschen.
Start: Omgående Ort: Södertälje Uppdragstid: 6 månader med chans till förlängning. Lön: Individuell lönesättning
Kontaktpersoner på detta företaget
Erik Isberg
073-5405507
Maria Pettersson
Marcus Nordqvist
Anna Marmgård
Sofia Broberger
Ulrika Eklund
Hedvig Tärnholm
Per Tjernberg
Anna Olsson
Rasmus Lundin