OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Skulle du beskriva dig som noggrann, kommunikativ och lösningsorienterad? Har du dessutom arbetat administrativt tidigare? Då kan vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för omgående behov, en administratör till en stor och välrenommerad dagligvaruhandel med huvudkontor i Solna. Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget startar omgående och pågår initialt till årsskiftet med god chans till förlängning. Du utgår från kontoret i Solna och har även möjlighet att delvis arbeta hemifrån.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I tjänsten som administratör arbetar du självständigt men har support från kollegor i teamet. Dina kontaktytor är främst kategoriansvariga, inköpare, och leverantörer.
I din roll kommer du att;
Hantera artikeladministration gällande exempelvis; nyheter, produktförändringar, nya leverantörer och avtal, prisadministration vid nya och förändrade priser.
Ansvara för leverantörskontrakt när det gäller artikelinformation liksom att registrera artiklar och lägga ut bilder på webben.
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har:
Tidigare erfarenhet från en administrativ roll
Goda kunskaper i MS Office, framförallt i Excel
Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
För att lyckas i rollen så trivs du i miljöer där du får användning för din noggrannhet och känsla för struktur. Du är positivt lagd, samarbetsvillig och har lätt för att sätta dig in i nya uppgifter som du sedan utför självständigt. Vi tror att du gillar administrativa arbeten och har god prioriteringsförmåga. Är du dessutom kommunikativ och analytisk så kommer du att bli en uppskattad kollega.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2022-05-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: josefin.berg@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044