Administratör till vår eftermarknadsavdelning

Administratör till vår eftermarknadsavdelning

Arbetsbeskrivning

Administratör till vår eftermarknadsavdelning
Gärahovs Bygg expanderar vidare och söker nu ytterligare personal till vårt huvudkontor i Vaggeryd.   
För att lyckas med alla spännande utmaningar behöver vi flera viktiga spelare i vårt lag. Vi söker nu en adminstratör till vårt härliga gäng på vår eftermarknadsavdelning där vi garanterar många skratt! 
Gärahovs Bygg är ett starkt varumärke med bra ekonomi, nöjda kunder och ett gott gäng. Du hamnar i en organisation som har hög kompetens och där det är snabba beslutsvägar.

Arbetsuppgifter
Du kommer att hantera löpande garantiärenden från våra kunder. Du samverkar och har en kontinuerlig dialog med medarbetare från samtliga berörda avdelningar inom Gärahovs Bygg.
På eftermarknad har du kontakt med entreprenören och beställare under garantitiden. Du medverkar även i planeringen av servicebesök samt garantibesiktningar.
För att lyckas i rollen har du väl utvecklad datorvana samt grundläggande kunskap om byggbranschen. I din roll har du mycket kontakt med interna och externa parter och det är därför viktigt att du är kommunikativ och förtroendegivande. Då du kommer jobba tätt ihop med din närmaste kollega har du en förmåga att skapa ett nära och bra samarbetsklimat. Att ni tillsammans löser uppgiften är viktigare än att hålla på sina arbetsuppgifter. För att skapa goda resultat i jobbet är du administrativ med ett extra sinne för ordning och struktur.
Några exempel på arbetsuppgifter är:
Handläggning och uppföljning av inkomna garantianmälningar.
Bevakning av garantitider
Uppföljning och analys
Kvalifikationer
Vi söker dig som har en relevant utbildning eller tidigare erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att på ett trevligt och professionellt sätt hantera kunder och medarbetare.
Har du tidigare erfarenhet från bygg eller fastighetsbranschen är detta en merit då en stor del av arbetet innefattar arbete med garantiärenden.
Goda datakunskaper krävs för tjänsten samt B-körkort.

Personliga egenskaper
Du är serviceinriktad och lyhörd. Som person är du engagerad, ansvarstagande och noggrann samt att du gillar att jobba självständigt med att driva ditt eget arbete framåt

Placeringsort
Vaggeryd

Information om tjänsten
Samuel Lagerström Affärschef, 073-520 22 90
Justina Velin HR-chef, 070-304 57 96
Ansökan av tjänsten gör du snarast, dock senast 2021-04-30
Välkommen med din ansökan!
Urval kommer att ske löpande. All kontakt från rekryteringsföretag undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gärahovs Bygg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024