OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som har ett intresse av att utvecklas i en viktig position till vår hamnverksamhet i Göteborg. Har du tidigare erfarenhet av hamn och ett intresse för administration och service? Då har vi tjänsten för dig!
Om tjänsten
Som administratör kommer du att arbeta i en bred och ansvarstagande roll där du sitter i placerad i Göteborgs hamn.
I denna roll är du en kontaktperson och ett stöd för både interna och externa aktörer. Du kommer ha daglig kontakt med de olika aktörerna och säkerställa att supportera dem utifrån deras behov.
Utöver det ingår övriga administrativa uppgifter så som hantering av gods, frakthandlingar, beställningar, tidrapportering och fakturering etc.
Din profil
Vi söker dig som är en driven, nyfiken och engagerad person. Du är ordningsam, strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt och kan prioritera. Vidare är du kommunikativ och serviceminded och kan arbeta självständigt men besitter även en god samarbetsförmåga. Dessutom är du tydlig, flexibel och klarar snabba omställningar med bibehållen kvalitet och engagemang.
Vi ser att du har tidigare administrativ erfarenhet och van vid att hantera kundkontakter. Du har en god dator- och systemvana. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.
Tjänsten är på heltid med arbetstider förlagda på dagtid.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Ansökan
Tjänsten startar omgående och urvalsarbetet sker löpande så om du tycker att tjänsten verkar intressant ska du söka redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nathalie Wiklund
Annelie Engström
Anne von Blixen
Stina Claussen
Anne von Blixen
Ann-Sofie Falkemar
073-3243195
Oscar Andersson
+46 708 - 79 30 31
Love de Val
Love de Val
Patrik Nielsen