Administratör till vår kund i Söderhamn

Administratör till vår kund i Söderhamn

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administration? Gillar du att planera och samordna samtidigt som du agerar operativt stöd till verksamheten? Vill du få erfarenhet utav en bred koordinerande roll? Då ska du läsa vidare och ansöka redan idag.

Om tjänsten
Nu söker vi två administratörer till vår kund i Söderhamn. Startdatum för uppdraget är 3:e maj och kommer sträcka sig till sista oktober med möjlighet till 3 månaders förlängning. Uppdraget är på heltid och du kommer bli anställd som en av våra uppskattade konsulter.

Urval och intervjuer sker löpande. Observera att denna tjänst kommer att tillsättas relativt omgående, vi ser därför att du skickar in din ansökan omgående om du finner detta uppdrag intressant. Vi ser fram emot att kika på din ansökan!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Sköta administrativa rutiner
- Planera och samordna
- Arbeta utifrån fastlagda rutiner
- Vara ett operativt stöd för verksamheten
- Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m.
- Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
- Assistera och ge service till exempelvis chef eller en avdelning
- Hantera många kontakter med anställda och allmänhet
- Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
- Göra kalenderbokning
- Utföra reseplanering
- Registrera, utreda, rätta uppgifter om anläggningar som kunder anmält

Vem är du?
För att lyckas i denna roll tror vi att du:
- Har goda kunskaper i MS Office
- Har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Som person tror vi du är serviceinriktad, noggrann samt van att ha många bollar i luften.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Gustafsson

Frida Aronson

Anna Holm

Asaad Amaya

Anne Wegar

Asaad Amaya

Frida Aronson

Jannica Chinos

Sandra Westman
sandra.westman@poolia.se
Amanda Hedqvist
amanda.hedqvist@poolia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Uppsala AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2021
  • Ansök senast: 21 april 2021

Besöksadress

Svartbäcksgatan 1 B, Uppsala
None

Postadress

Svartbäcksgatan 1 B
Uppsala, 75320

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024