Administratör till vår kund i Uppsala

Administratör till vår kund i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer om oss på www.clockworkpeople.se.

Om företaget
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Som anställd på Clockwork har du möjligheten att utvidga ditt nätverk och få bra arbetslivserfarenheter för din fortsatta karriär. Många av våra uppdrag erbjuder möjlighet till förlängning hos våra kunder. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För oss är gemenskap och uppskattning viktigt, därför får du en nära och personlig kontakt med din konsultchef.



Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en administratör till vår kund i Uppsala med start 1:a november. Uppdraget beräknas pågå till slutet av maj 2024, med god chans till förlängning. Tjänsten är på 100%.

Som administratör hos vår kund är du en av tre administratörer varav din roll är att stödja teamet med administrativa arbetsuppgifter. I rollen tillhör du staben på upphandlingsenheten där din uppgift är att stötta upphandlingsgrupper, enhetschef, kunder samt leverantörer.

Din arbetsdag är varierad och du lägger fokus på de administrativa uppgifter som har störst prioritet för dagen. Bland annat kommer du att ansvara för enhetens avtalsvård, hantera reklamationer samt hantera frågor och dylikt från kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du jobbar även löpande med förbättrings- och förändringsarbete, samt bidrar med idéer som kan ta organisationen vidare.


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete. Har du en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller erfarenhet av upphandling och offentlig verksamhet är det väldigt meriterande. Du har god datorvana och är en van användare Microsoft Office, framförallt Excel.

Du kommer att vara en värdefull medlem av ett mindre team varav stor vikt läggs på din förmåga att skapa goda relationer, både internt och extern. Du tar dig an dina arbetsdagar med en positiv inställning och och trivs med att arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt. Du är bra på att kommunicera och är ansvarstagande. Du är även noggrann, strukturerad och har en bra blick för problemlösning.

För att lyckas i rollen behöver du kunna uttrycka dig väl i svenska både i tal och skrift.

Ansökan
Är det här jobbet för dig? Då vill vi läsa din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande så registrera din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2023-10-18. Tillsättningen av tjänsten kan ske innan sista annonseringsdag, så vänta inte med din ansökan! Om du har några funderingar får du gärna kontakta Johan Martola på 0708-215306, johan.martola@clwork.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Uppland AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2023
  • Ansök senast: 18 oktober 2023

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024