OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Plantagen är Nordens ledande trädgårdskedja.Försäljning av växter för trädgården och hemmet är Plantagens viktigaste område.Trädgårdsmöbler, tillbehör, grillar, fritidsartiklar samt heminredningsprodukter är andra huvudkategorier.Det finns för närvarande 33 butiker i Sverige lokaliserade mellan Umeå och Malmö.Plantagens säljsupport arbetar för att skapa förutsättningar för våra butiker att lyckas i mötet med kunden. Som administratör inom säljsupport på Plantagen kommer du att arbeta med löpande administration kring produkter och sortimentsbyggande.Detta är en administrativ roll med frågor som berör butiksstöd, lager och marknad.Du kommer att ha daglig kontakt med våra butiker både via telefon och mail.Vi vill att du som söker har butiksförståelse och är ödmjuk inför utmaningen som finns i våra butiker.Du är en noggrann person som älskar att jobba med siffror, och har en drivkraft i det återkommande arbetet.Du är glad och positiv och har en självklar känsla för service.Du är van att arbeta i ett högt tempo både i grupp och självständigt, och du är flexibel och har förmågan att kunna prioritera och strukturera.Du som söker har gymnasiekompetens samt eventuellt någon form av eftergymnasial utbildning.Självfallet har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och hanterar vant Office-paketet.Tjänsten är på heltid med 6 månaders provanställning, med tillträde snarast.Du kommer att vara placerad på vårt kedjekontor i Barkarby utanför Stockholm. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar endast emot ansökningar via detta ansökningsformulär.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mårten Olsson
Peter Tichelaars
Olle Mikkelsen
Birgitte Gutkowski