Administratör till vår uthyrningsverksamhet

Administratör till vår uthyrningsverksamhet

Arbetsbeskrivning

Administratör till vår uthyrningsverksamhet

Söker du nya utmaningar inom administration och tycker det är spännande att få insyn i flera olika företag och organisationer? Är du dessutom en strukturerad person som trivs som bäst när det är ordning och reda och har en serviceådra som gör att du drivs av att hjälpa andra med det du kan? Stämmer den här beskrivningen in på dig? Då ser vi fram emot att få in just din ansökan!

För kommande uppdrag söker vi nu administratörer.

Som administratör hos oss varierar arbetsuppgifterna beroende på uppdrag, och kan bland annat innefatta följande:

Faktura- och resehantering

Administrativt stöd till chefer och avdelningar Utveckla

administrativa rutiner Enklare inköps- och ekonomiadministration Föra

mötesprotokoll Diarieföring och arkivering Registrering i

ärendehanteringssystem

Du som söker har lägst gymnasieutbildning eller motsvarande och har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du har goda kunskaper i MS Office, vana av och lätt för att lära dig nya datasystem samt talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Thomas Nergård

073-4350669

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordisk Kompetens
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2021
  • Ansök senast: 22 december 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024