Administratör till vår verksamhet i Uddevalla

Administratör till vår verksamhet i Uddevalla

Arbetsbeskrivning

PRIMÄR är ett förvaltningsföretag med ett brett tjänsteutbud inom teknisk- och ekonomisk förvaltning, fastighetsskötsel, fastighetsrelaterade energitjänster, fiber- och teleteknik, bredband- och nätverksbyggande. Våra kunder är privata och offentliga ägare av fastigheter. PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 300 anställda och omsätter närmare 400 Mkr. Vi är verksamma regionvis i Göteborg, Bohuslän, Småland, Skåne, Östergötland och Stockholmsregionen. Vårt huvudkontor finns i Göteborg.

PRIMÄR har just nu många spännande uppdrag på gång i Fyrbodal och nu när vår administratör går i pension söker vi hennes ersättare med placeringsort Uddevalla

Administratörens roll är att stötta och hjälpa verksamheten. Rollen som administratör hos oss är en bred och diversifierad roll, den kräver flexibilitet och anpassningsförmåga. Arbetsuppgifterna kan variera och skifta under anställningens förlopp.

Exempel på arbetsuppgifter som administratör:

• Fakturering
• Leverantörsfakturahantering
• Hantering av arbetsordersystem
• Inköp kontorsmaterial, gods-/posthantering, allmänna kontorsgöromål.
• Framtagning och sammanställning av rapporter
• Förbereda, avlasta och strukturera upp andras arbetsuppgifter
• Hjälpa arbetsledarna med att få in de underlag som krävs för fakturering och kvalitetsdokumentation
• Administrera, och ansvara för att de system som verksamheten kräver, är uppdaterade och följer de regelverk som gäller.
• Delta i samordning av verksamhet mellan regionerna och införande av förändringar och nya administrativa rutiner.

Utbildning och kompetenskrav:

• 3-årig gymnasieutbildning med relevant inriktning eller motsvarande yrkes-/högskoleutbildning.
• Har utmärkta datorkunskaper
• Tidigare erfarenhet starkt meriterande

Personliga egenskaper:

• God samarbetsförmåga och förmåga att arbeta självständigt samt utbyta kunskaper och erfarenheter.
• Eget ansvarstagande och drivkraft är viktiga förmågor.
• Det är viktigt att man trivs med att ha kontakt med andra människor och är en bra problemlösare eftersom kontakter både internt som externt är en del av vardagen.
• Flexibilitet och serviceanda är viktiga egenskaper eftersom administratörens jobb ofta innebär att hjälpa och förenkla vardagen för kunder och kollegor.

Vi erbjuder

Vi erbjuder Dig ett kreativt och omväxlande arbete i fastighetsbranschen. Tjänsten är en tillsvidareanställning med fast månadslön, sysselsättningsgrad heltid alternativt deltid och tillträde enligt överenskommelse.

För mer information är du välkommen att kontakta: Markus Ramm, mail: markus.ramm@primar.se

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast 2020-11-30, urvalsprocessen sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PRIMÄR fastighetsförvaltning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2020
  • Ansök senast: 30 november 2020

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024