OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för våra kunders räkning administratörer till varierande uppdrag. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om våra kunder:
Våra kunder är verksamma inom alla möjliga verksamhetsområden och har kontor belägna i Stockholmsregionen. Som ambulerande administratör får du möjligheten att arbeta på långa och korta uppdrag inom kontorsadministration. Tjänsterna kan innebära allt ifrån order- och fakturahantering till systemadministration, kundtjänstarbete och koordinering. Detta är en möjlighet för dig som vill få chansen att bredda dina kunskaper och få en inblick i våra kunders verksamheter.
Vem söker vi:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från administrativt arbete. Som person är du flexibel och kan prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du har även förmågan att arbeta såväl självständigt som i grupp.
Start omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Eriksson
Rakel Lilja
Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01