OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en person som vill arbeta som administratör vid ett företag som är världsledande inom sitt område. Du kommer att arbeta som en av två administratörer och ge support till arbetsledarna med uppdatering av affärssystem, fakturering, klädbeställningar, viss nyckeladministration och hålla ordning på lokalen. Dina arbetsuppgifter kommer till stor del att bestå av fakturering och avstämningar men det kan även bli en del arbete i kundtjänst. Det är en social administrativ tjänst där du kommer att ha mycket kontakt med säljare och servicetekniker i det dagliga arbetet. Kravprofil - Gymnasial utbildning, gärna inriktning ekonomi - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande - Erfarenhet av arbete som administratör - Goda it-kunskaper, gärna pratisk erfarenhet av affärssystem och/eller ekonomissystem - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en noggrann och strukturerad person som är van vid och gillar att arbeta administrativt. Vidare är du även driven och framåt samt har bra kontakt med människor.