Administratör till vårt huvudkontor i Stockholm

Administratör till vårt huvudkontor i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Administratör till vårt huvudkontor i Stockholm


Vad kan vi erbjuda dig?
Svenska Begravningsbolaget AB växer och därför söker vi en administratör till vårt team i Stockholm.
Vi är en begravningsbyrå som har lokalkontor i Nynäshamn, Ekerö, Södertälje, Stockholm, Vallentuna, Rimbo och Dalarna och du kommer till en mindre och familjär arbetsplats med 7 andra kollegor, där alla jobbar mot ett gemensamt mål och ett gott samarbete värderas för att nå bästa resultat.
Vi är expanderande och proaktiva med korta beslutsvägar. Vi prioriterar personlig utveckling och välmående för våra anställda och vi värnar om människors olika behov och bemödar oss extra om att möta varandra och våra kunder med lyhördhet och medmänsklighet. Du erbjuds ett omväxlande arbete med stundtals högt tempo, trevliga kollegor och varierande arbetsuppgifter. Du kommer att utgå ifrån vårt huvudkontor som ligger uppe på fantastiska Östermalm - ett stenkast från Tekniska Högskolan Arbetsuppgifterna är både självständiga och inom givna ramar och du får en introduktion och hjälp av gruppen för att bli självgående.
Dina framtida arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara väldigt varierande. Rollen innebär att du avlastar och tar över hanteringen av ärendet efter att våra begravningsrådgivare har haft möte med anhöriga, med det administrativa, men också att finnas tillgänglig för vår VD- och ekonomifunktion vid behov. Den största delen av tiden kommer du arbeta med sysslor som bland annat innebär:
Ansvara för vår telefonväxel och inkommande samtal.
Ta emot och serva våra klienter inför möten.
Boka in kundmöten.
Leta fram information som våra rådgivare efterfrågar.
Registrera nya klienter och ärenden i vårt säljsstödsystem.
Administratera begravningsuppdragen i sin helhet med alla bokningar.
Ta emot post, kopiera och scanna.
Organisera material både elektronisk och i pappersformat.
Arkivering av slutförda ärenden
Samordna bokningar (exempelvis transporter, dödsannonser, m.m)
Hantera enklare intern IT-support (skrivare, mötesinbjudningar etc. )
Hantera våra sociala medier som Facebook och Instagram.

Vem är du?
Vi söker helst dig som tidigare arbetat med administration och som tycker om att jobba i en adimistratörsroll.
Du ska tycka om att ge service, både internt och externt och självklart älskar du att arbeta med människor. Ingen arbetsuppgift är för dig oviktig och du är hjälpsam, prestigelös, nyfiken och kommunikativ. Du gillar ordning och reda och har lätt för att prioritera när du måste göra flera saker samtidigt. Jobbet innebär hög grad av noggrannhet och känsla för detaljer. Med tanke på byråns verksamhet är integritet och känsla för sekretess av

högsta prioritet. Du har mycket god datavana och är en van användare av både e-postprogram, Officepaketet och Adobe Pro. Du talar och skriver mycket god svenska och engelska. Meriterande är andra språk.
· Tjänsten är på 100 % och startar när rätt person kan vara på plats.
· Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration är meriterande.
· Tidigare arbetslivserfarenhet inom service är meriterande.
· Har du tidigare arbetat på begravningsbyrå är meriterande.
· Tjänsten kräver B-körkort och tillgång till bil.
Din ansökan ska innehålla ditt CV, personligt brev och eventuellt andra relevanta betyg och intyg. Vänligen maila din ansökan till jobb@stockholmsbegravning.se. Urval kommer att ske löpande varför du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Erik Stenekas 070-996 38 83, erik@juristbolaget.se eller vår VD, Leif Eriksson, leif@stockholmsbegravning.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stockholms Begravningstjänst Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 21 november 2021

Postadress

Engelbrektsgatan 41
Stockholm, 11432

Liknande jobb


Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024