Administratör till Västerås

Administratör till Västerås

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter? Är du en nyfiken och flexibel person med erfarenhet av SAP? Då ska du söka till oss! Just nu söker Adecco en administratör till en av våra kunder i Västerås.

Om tjänsten

I rollen som administratör kommer att stötta avdelningen med diverse administrativa uppgifter. Du kommer att ge generell administrativt stöd i form av förberedning av dokumentation och hjälpa till att sammanställa och redigera rapporter, presentationer, organisationsscheman med mera. I ditt arbete kan du även komma att få stötta chefer med att kalla till möten, koordinera utbildningar både internt och externt, planera och boka mötesrum, föra noteringar på möten samt sköta beställningar.

Om dig

Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat som assistent eller administratör tidigare. Du ska ha goda kunskaper i MS Office samt ha en bra förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Kunskaper inom affärssystemet SAP är meriterande men inte ett krav.
Stor vikt läggs på personlig lämplighet, där vi söker dig som är engagerad och driven. Du räds inte för nya arbetsuppgifter och du har en god kommunikativ förmåga. Du bör dessutom vara stresstålig och serviceinriktad.

Om anställningen

Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan

Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är två tester (MAP/MATRIGMA) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Daniel Weiderstål daniel.weiderstal@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökann!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2020
  • Ansök senast: 1 april 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


10 januari 2025

10 januari 2025

Informationsadministratör

Informationsadministratör

10 januari 2025