Administratör till Vattenfall

Administratör till Vattenfall

Arbetsbeskrivning

Vattenfall är på en resa mot en fossil-fri framtid. Vill du bidra med din kraft till att säkerställa att de har rätt kompetens för att klara uppgiften? Vattenfall arbetar för att möjliggöra ett fossilfritt liv inom en generation.

Vi söker nu efter en administratör som vill jobba i en roll nära projektledarna. Rollen kommer innebära en variation av administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du får en inblick i projektledarnas vardag och agerar som deras bollplank. Tjänsten startar i början av oktober och kommer vara placerad i Nyköping. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Du kommer jobba som administrativt projektstöd i ett team med 15 personer fördelat på projektledare, beredare och tekniker.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att stötta projektledarna i flödet av små nätanslutningar. Du kommer ta hand om inkorgen och se vad som behöver gå till beredning, hjälpa till med administration gällande avrapporteringar och faktureringar och ha hand om allehanda administrativa sysslor. Du kommer hålla koll på ärenden som närmar sig sluttiden och hela tiden vara ett bollplank till projektledarna.


Vem är du?
• Minst avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare jobbat administrativt i en likande roll
• Ekonomiska kunskaper samt lite grundläggande förståelse för teknik
• Drivande och serviceinriktad med en positiv attityd

Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Övrig information:
Tjänsten är i nuläget på ungefär 30 timmar i veckan med chans till heltid. Arbetet kommer i huvudsak ske på plats i Nyköping med möjlighet till visst hemarbete. Startdatum är 11 oktober fram till sista september 2022.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2021
  • Ansök senast: 19 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024