Administratör till Vattenfall

Administratör till Vattenfall

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som ser möjligheter i förändringar och gillar att jobba med problemlösning!

Contract Management är en grupp med 15 medarbetare i Solna, Luleå och Trollhättan. Vi arbetar med Upphandling- och avtalsförvaltningsfrågor. Just nu pågår arbete att implementera 5 stora avtal med två olika entreprenörer och för detta behöver vi din hjälp!

Arbetsuppgifter

Som administratör ska du skapa rutiner och processer i följande:

• Godkänna externa konton och behörigheter
• Beställa och bevaka (inkl. avboka) ev. säkerhetsprövningar
• Bevaka behov av nya konton och avsluta ej använda konton samt vara ”First line of support” för externa användare avseende de system som accessen medför.
• Tilldela och säkerställa access till utbildningsportalen.
• Övriga administrativa uppgifter: så som underhålla, kvalitetssäkra, registrerar avtalsrelaterade eller entreprenörsinformation

Vi söker dig som

• Har minst en gymnasial utbildning
• Har god vana av att arbeta i Office paketet
• Kan uttrycka dig på svenska och engelska både i tal och skrift

Vi värdesätter dina personliga egenskaper. För att trivas och sedermera lyckas i rollen tror vi att du är ordningsam, strukturerad, noggrann och att du kan arbeta självständigt och ta egna kontakter inom företaget för att tillsammans med andra utarbeta rutiner inom ett område som är under utveckling.

Övrig information

• Placeringsort: Stockholm, Solna
• Tjänstgöringsgrad: 100% /heltid
• Tillträde: 2021-11-01 - 2022-03-31
• Anställningsform: Visstid, behovsanställd/som konsult blir du anställd av Lernia och uthyrd till Vattenfall.

Om ansökningsprocessen
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

Om Lernia
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2021
  • Ansök senast: 11 november 2021

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Verksamhetskoordinator

Verksamhetskoordinator

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Projektkoordinator

24 september 2024